Komplet togsæt TGV Lyria fra Franske Statsbaner (SNCF) og Schweizerischen Bundesbahnen (SBB) Indsat i daglig drift på strækningen Paris til Basel, Zürich, Bern, Lausanne og Genf.
bestående af 2 motorvogne TK1 og TK2 begge udstyret med 5 polet motor desuden er sættet udstyret med mfx dekoder med mulighed for indstilling af acceleration og bremseforsinkelse samt maksimal hastighed. Lydgenerator med driftlyd, bremsepiben, døre der lukker, flere banegårds meddelelser med mere.
Begge 5 polede motorer i begge motorvogne med kardantræk på 4 aksler.
Overgangsvogn R1 1 og 2. klasse samt overgangsvogn R8 2. klasse i aktuel farvegivning som i driftåret 2010.
Belysning varmhvid/rød med vedligeholdelsesfrie lysdioder, skiftende med kørselsretningen, kan til og frakobles via F0 ved digital drift. Ligeledes kan det 3 frontlys til og frakobles separat efter det originale forbillede, alt efter hvilke land TGV toget kører i.
Alle vogne er med komplet indretning samt belysning.
Faste strømførende kortkoblinger mellem motorvogne og overgangsvogne, mange flotte detaljer blandt andet pantografer for drift på SNCF og SBB strækninger.
Samlet længde over puffer 101 cm - Epoke VI
ENGANGSSERIE
NYHED 2014
NYHED 2014 - VAREN KAN BINDENDE FORHÅNDSBESTILLES UDEN BETALING AF DEPOSITUM - BETALES VED HJEMKOMST.
Udvidelsessæt med de passende højhastighedsvogne med Märklin varenummer 43422, som kan ses HER, samt Märklin varenummer 43432 der ses HER og endelig vognsættet med Märklin varenummer 43442 som du ser HER.
For at køre som det originale Lyria højhastigheds togsæt skal dette sæt suppleret med alle 3 vognsæt for at køre som den korrekte 10 delte enhed som TGV Lyria togsættet normalt sammensættes med.
"
bestående af 2 motorvogne TK1 og TK2 begge udstyret med 5 polet motor desuden er sættet udstyret med mfx dekoder med mulighed for indstilling af acceleration og bremseforsinkelse samt maksimal hastighed. Lydgenerator med driftlyd, bremsepiben, døre der lukker, flere banegårds meddelelser med mere.
Begge 5 polede motorer i begge motorvogne med kardantræk på 4 aksler.
Overgangsvogn R1 1 og 2. klasse samt overgangsvogn R8 2. klasse i aktuel farvegivning som i driftåret 2010.
Belysning varmhvid/rød med vedligeholdelsesfrie lysdioder, skiftende med kørselsretningen, kan til og frakobles via F0 ved digital drift. Ligeledes kan det 3 frontlys til og frakobles separat efter det originale forbillede, alt efter hvilke land TGV toget kører i.
Alle vogne er med komplet indretning samt belysning.
Faste strømførende kortkoblinger mellem motorvogne og overgangsvogne, mange flotte detaljer blandt andet pantografer for drift på SNCF og SBB strækninger.
Samlet længde over puffer 101 cm - Epoke VI
ENGANGSSERIE
NYHED 2014
NYHED 2014 - VAREN KAN BINDENDE FORHÅNDSBESTILLES UDEN BETALING AF DEPOSITUM - BETALES VED HJEMKOMST.
Udvidelsessæt med de passende højhastighedsvogne med Märklin varenummer 43422, som kan ses HER, samt Märklin varenummer 43432 der ses HER og endelig vognsættet med Märklin varenummer 43442 som du ser HER.
For at køre som det originale Lyria højhastigheds togsæt skal dette sæt suppleret med alle 3 vognsæt for at køre som den korrekte 10 delte enhed som TGV Lyria togsættet normalt sammensættes med.
"