Patineret svært Amerikansk godstogslokomotiv Reihe 4000 Big Boy" fra Union Pacific Railroad (UP). i udførsel med driftnummer 4014 udstyret med røgplader som i driftåret omkring 1945. Udstyret med mfx dekoder og lydgenerator med hele 12 forskellige lyde, fra driftlyd til klokke, radiokommunikation, fløjte og meget meget mere gengives perfekt fra den store højttaler der er placeret i tenderen.
5 Polet klokkeanker motor med træk på 8 aksler.
Belysning skiftende med kørselsretning samt nummertavler og kabinebelysning med varmhvide vedligeholdelsesfrie lysdioder der alle kan ind og udkobles digitalt.
Mulighed for eftermontering af to Seuthe 11 røgindsatse der kan til og frakobles digitalt.
Mange flotte påsatte detaljer overalt på dette kæmpemæssige damplokomotiv samt fast kortkobling mellem lokomotiv og kultender.
Håndmalet lokomotivfører og fyrbøder vedlagt.
Leveres i flot bejset træ æske med plysindlæg for sikker og præsentabel opbevaring.
Længde over puffer 46,5 cm - Epoke III
UDSALG
BEMÆRK: Lokomotivet kører på alle radius 1 skinnetyper (360 mm) men opmærksomheden henledes på at signaler, tunnelportaler, køreledningsmaster med videre skal afstands testes idet den lange "Big Boy" optager meget plads foran lokomotivet.
"
5 Polet klokkeanker motor med træk på 8 aksler.
Belysning skiftende med kørselsretning samt nummertavler og kabinebelysning med varmhvide vedligeholdelsesfrie lysdioder der alle kan ind og udkobles digitalt.
Mulighed for eftermontering af to Seuthe 11 røgindsatse der kan til og frakobles digitalt.
Mange flotte påsatte detaljer overalt på dette kæmpemæssige damplokomotiv samt fast kortkobling mellem lokomotiv og kultender.
Håndmalet lokomotivfører og fyrbøder vedlagt.
Leveres i flot bejset træ æske med plysindlæg for sikker og præsentabel opbevaring.
Længde over puffer 46,5 cm - Epoke III
UDSALG
BEMÆRK: Lokomotivet kører på alle radius 1 skinnetyper (360 mm) men opmærksomheden henledes på at signaler, tunnelportaler, køreledningsmaster med videre skal afstands testes idet den lange "Big Boy" optager meget plads foran lokomotivet.
"