Diesellokomotiv Nohab M17 fra Nordjyske Jernbaner i hvid/blå bemaling som i driftårene omkring 2012. Lokomotivet er købt af Nordjyste Jernbaner i 2002 hos Danske Statsbaner (DSB) hvor den havde Litra MY 1146.
Lokomotivet er udstyret med mfx dekoder, lydgenarator med driftlyd, horn samt bremsepiben. 5 Polet motor med træk på 3 aksler med 4 hæfteringe for yderligere trækkraft.
Belysning med 3 frontlanterner skiftende med kørselsretningen, kan ved digital drift til og frakobles via F0.
Diesellokomotivet er udstyret med TELEX koblinger i begge ender for til og frakobling af vogne overalt på banen. Koblingerne styres uafhængig af hinanden via Mobile Station, Central Station eller en tilsvarende styreenhed.
Over og underdel fremstillet i metal med mange flotte påsatte detaljer og tryk overalt på lokomotivet.
Længde over puffer 20,5 cm - Epoke V
NYHED 2013
SÆRPRODUKTION FREMSTILLET AF MÄRKLIN FOR TOG & TEKNO I KUN 500 EKSEMPLARER.
Lokomotivet er udstyret med mfx dekoder, lydgenarator med driftlyd, horn samt bremsepiben. 5 Polet motor med træk på 3 aksler med 4 hæfteringe for yderligere trækkraft.
Belysning med 3 frontlanterner skiftende med kørselsretningen, kan ved digital drift til og frakobles via F0.
Diesellokomotivet er udstyret med TELEX koblinger i begge ender for til og frakobling af vogne overalt på banen. Koblingerne styres uafhængig af hinanden via Mobile Station, Central Station eller en tilsvarende styreenhed.
Over og underdel fremstillet i metal med mange flotte påsatte detaljer og tryk overalt på lokomotivet.
Længde over puffer 20,5 cm - Epoke V
NYHED 2013
SÆRPRODUKTION FREMSTILLET AF MÄRKLIN FOR TOG & TEKNO I KUN 500 EKSEMPLARER.