Elektrolokomotiv Litra 141 Starling" fra det Svenske privatbanefirma Hectorrail bygget i 1997 af SGP, ELIN und Siemens som prototype i en serie af 3 elektrolokomotiver, udførsel i aktuel 2010 tilstand. Udstyret med mfx digitaldekoder med mulighed for indstilling af accelaration og bremseudløb samt maksimalhastighed. 5 polet motor med svinghjul og træk på 4 aksler.
Metal over og underdel, førerstand med indretning og lokomotivfører samt mange påsatte detaljer, og særdeles detaljeret tagudrustning.
Frontlys med vedligeholdelsesfrie lysdioder skiftende med kørselsretningen varmhvid/rød kan til og frakobles ved digitaldrift på F0 Yderligere kan fjernlys til og frakobles separat via funktionsknapper.
Længde over puffer 22,2 cm - Epoke VI
NYHED 2010
Angesetzte Griffstangen und viele weitere Details. Detaillierte Dachausrüstung. Führerstände mit Inneneinrichtung, vorne mit Lokführerfigur. Kupplungen austauschbar gegen geschlossene Frontschürzen. Bremsschläuche ansteckbar. Länge über Puffer 22,2 cm."
Metal over og underdel, førerstand med indretning og lokomotivfører samt mange påsatte detaljer, og særdeles detaljeret tagudrustning.
Frontlys med vedligeholdelsesfrie lysdioder skiftende med kørselsretningen varmhvid/rød kan til og frakobles ved digitaldrift på F0 Yderligere kan fjernlys til og frakobles separat via funktionsknapper.
Længde over puffer 22,2 cm - Epoke VI
NYHED 2010
Angesetzte Griffstangen und viele weitere Details. Detaillierte Dachausrüstung. Führerstände mit Inneneinrichtung, vorne mit Lokführerfigur. Kupplungen austauschbar gegen geschlossene Frontschürzen. Bremsschläuche ansteckbar. Länge über Puffer 22,2 cm."