TGV togsæt fra Franske Statsbaner (SNCF) bestående af 2 motorvogne TK1 og TK2 begge udstyret med motor desuden er sættet udstyret med mfx dekoder, lydgenerator med driftlyd, bremsepiben, døre der lukker, fransk banegårds meddelelse med mere. 5 polet motor i begge motorvogne med kardantræk på 4 aksler. Overgangsvogn R1 1 og 2. klasse samt overgangsvogn R8 2. klasse i aktuel farvegivning som i driften år 2009/2010.
Belysning varmhvid/rød med vedligeholdelsesfrie lysdioder, skiftende med kørselsretningen, kan til og frakobles via F0 ved digital drift. Ligeledes kan det 3 frontlys til og frakobles separat efter det originale forbillede, alt efter hvilke land TGV toget kører i.
Alle vogne er med komplet indretning samt belysning.
Faste kortkoblinger mellem motorvogn og overgangsvogn, mange flotte detaljer blandt andet pantograf for drift på SNCF og DB strækninger.
Mindsteradius R1 - 360 mm.
Samlet længde over puffer 101 cm - Epoke VI
Udvidelsessæt 43420, 43430 og 43440 kan tilkøbes som ekstratilbehør for at køre som den korrekte 10 delte enhed som TGV sættet normalt sammensættes med.
NYHED 2010
Belysning varmhvid/rød med vedligeholdelsesfrie lysdioder, skiftende med kørselsretningen, kan til og frakobles via F0 ved digital drift. Ligeledes kan det 3 frontlys til og frakobles separat efter det originale forbillede, alt efter hvilke land TGV toget kører i.
Alle vogne er med komplet indretning samt belysning.
Faste kortkoblinger mellem motorvogn og overgangsvogn, mange flotte detaljer blandt andet pantograf for drift på SNCF og DB strækninger.
Mindsteradius R1 - 360 mm.
Samlet længde over puffer 101 cm - Epoke VI
Udvidelsessæt 43420, 43430 og 43440 kan tilkøbes som ekstratilbehør for at køre som den korrekte 10 delte enhed som TGV sættet normalt sammensættes med.
NYHED 2010