Trustpilot

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

NetLed - Perron1
DK34315361
Østergade 1 V-X, 3600 Frederikssund, Danmark
info@nettog.dk
+45 5160 0006

Betaling

Hos www.nettog.dk / PERRON 1 er det muligt at benytte følgende muligheder til betaling:

 

Betalingskort - Dankort, VISA/Dankort, VISA, VISA Electron, MasterCard.

 

Mobil betaling - MobilePay.

 

ViaBill - Afdragsordning.

 

Bank overførsel - Reg nr. 3409 Konto nr. 11841147, Danske Bank

 

Vi opkræver ikke nogle former for betalings gebyrer, hvilket omfatter kortgebyrer på betalingskort samt ved indlands bank overførsel.

 

Ved betaling med betalingskort hæves beløbet først på dit kort, når varen afsendes.
 
Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.

 

Ved betaling med bankoverførsel fra en udlands bankkonto, står betaler selv for afholdelse af evtentuelle overførsels gebyrer.

 

Fragt

Ved forsendelse bruger PERRON 1 / www.nettog.dk, levering via PostNord.

 

Forsendelse leveret til valgfrit afhentningssted koster 49,- kr.

- Vi gør opmærksom på der i højsæssoner kan være pres på de forskellige afhentningssteder, og PostNord derfor forholder sig retten til at vælge et andet (nærtbeliggende) afhentningssted, i tilfælde af den ønskede placering ikke har mere kapacitet.

 

Forsendelse leveret til døren koster 69,- kr.

- Vi gør opmærksom på at denne leveringsform kræver en person er hjemme på adressen ved modtagelse - I tilfælde af posten går forgæves vil pakken placeres på et afhentningssted, og du vil modtage nærmere besked via SMS eller Email.

 

Ved køb over 500,- tilbydes der gratis forsendelse til et valgfrit afhentningssted, den oprindelige pris for denne forsendelse er 49,- kr.

 

Ved bestilling af vare på lager vil forsendelsen afsendes fra vores lager inden for 3 hverdage.

 

Hvis der bestilles "bestillingsvare" som derved er vare der ikke er på lager, vil ordren blive afsendt under følgende kriterier:

Ordren består af vare der er på lager hvoraf en enkelt vare ikke er til levering, vil ordren afsendes og bestillingsvaren eftersendes som almindelig brev post.

 

Perron1 / www.nettog.dk sørger for levering med Postnord. Rettidig levering forudsætter at Postnord overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos Postnord, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. Postnords kvalitetsmål omkring leveringssikkerhed er minimum 97% for brevpakker og minimum 99% for pakkepost. Bemærk dog at disse procentsatser er gennemsnitlige, og kan dække over store lokale og tidsbegrænsede variationer.

Perron1 / www.nettog.dk kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Postnord. I tilfælde af bortkomne eller beskadiget forsendelser, reklamerer afsender og modtager i fællesskab til Postnord, efterfølgende fremsender Perron1 / www.nettog.dk naturligvis en ny leverance uden beregning ved forsendelse som forsikret pakke, når Postnord har godkendt dette.

Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af Postnords målsætning om dag-til-dag levering, idet forsendelser til disse område i nogle tilfælde kan vare 2 dage. Perron1 / www.nettog tager altid udgangspunkt i dag-til-dag levering.

Der leveres også til Færøerne, Grønland og udlandet mod opkrævning af den til en hver tid gældende dagstakst, samt eventuelle tillæg for forsendese som luftpost m.v.

Skulle Perron1 / www.nettog.dk mod forventning ikke have den pågældende vare på ved f.eks. lagerregistreringsfejl, defekt eller anden hændelse vil vi som udgangspunkt tilbyde ophævelse af handlen, eller om muligt skaffe en tilsvarende vare, dog kan kunden aldrig stilles bedre end ved handlens indgåelse, ligesom der ikke kompenseres i form af penge eller yderligere varer.

Vær opmærksom på at hvis lagerbeholdningen i vores webshop siger "Varen er ikke på lager - bestillingsvare." så betyder dette som udgangspunkt at varen enten er i ordre hos leverandøren eller skal sættes i ordre. Det er desværre umuligt at sætte en specifik leveringstid på en vare, men hvis den bestilte enhed er på lager hos leverandøren vil dette normalt tage fra få dage til 1-2 uger elt efter den enkelte leverandørs formåen, dette gælder dog ikke producenter der leverer varer til os udenfor Europa, f.eks. USA disse varer tager typisk 6-8 uger + eventuel toldbehandling.

 

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os i webshoppen, der ydes ingen returret ved køb direkte i forretningen. 
 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den pågældende forsendelse.
 
Drejer det sig om en aftale om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager den første vare.
 
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Ved retunering af en vare skal standardfortrydelsesformularen benyttes. Denne finder du finder nederst i handelsbetingelserne.

I tilfælde af spørgsmål til standardfortrydelsesformularen, kan du sende dine spørgsmål til os på info@nettog.dk.


Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

 

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

 

Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 8 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig og/eller transportøren, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

 

Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes:

Levering af varer, der ved bestillingstidspunktet er en bindende forudbestilling,

Levering af vare, der modtages på produkter der ikke er på lager og behandles som kundeordre,

Levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg,


Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt.


Aftaler om specifikke hastende reparations- eller vedligeholdelsesarbejde på et produkt, som du udtrykkeligt har bedt om.


Levering af plomberede lyd- eller billedoptagelser eller computersoftware, som du har brudt plomberingen på. 


Levering af aviser, tidsskrifter eller magasiner, dog ikke hvis det er abonnementsaftaler.


Aftaler, der indgås på en offentlig auktion, udstilling og messe.



Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi.


Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis produktets originale emballage mangler, tages varen ikke retur.


 
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer betalinger på varens pris modtaget fra dig, senest 8 dage fra den dag, hvor vi modtager varen retur fra dig.
Vi tilbagefører beløbet med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet.
 
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den og kan bevise den er modtaget.

 

Varen sendes til:
PERRON 1

Østergade 1 V-X

3600 Frederikssund


Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til ovenstående adresse.


Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse, mod forudgående aftale.

 

Fortrydelsesret i erhvervskøb
Ved handel med B2B (Erhverv til erhverv) forfindes der ingen fortrydelsesret, medmindre andet er aftalt ved handlens indgåelse.

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.

Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation, og altid med udgangspunkt i det mindste tab for forretningen.

 

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.


Er reklamationen rettidig og berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

 

Varen sendes til:

PERRON 1

Østergade 1 V-X

3600 Frederikssund


Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til ovenstående adresse.

 

Returnering kan også ske ved at aflevere varen personligt hos os.

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet, hertil Eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Alle varer der returneres grundet defekter ved modtagelsen skal returneres i samme stand og emballage som ved afsendelsen - som udgangspunkt repareres varer der overholder betingelserne for 24 måneders reklamationsret, er dette ikke rentabelt ombyttes varen med fornyet 24 måneders reklamationsret.

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, telefonnummer og mailadresse.

Desuden registrerer vi IP-adressen hvorfra evt. køb foretages. Informationen finder normalt ingen anvendelse, men kan bruges i en evt. politiefterforskning. Alle falske bestillinger politianmeldes!


Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
 
Personoplysningerne registreres hos NetLed og opbevares i seks år, hvorefter oplysningerne slettes.  
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  
Den dataansvarlige på www.nettog.dk er Max Larsen.


Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@nettog.dk
 

Man kan valgfrit få sin emailadresse optaget på en nyhedsbrevliste hos PERRON 1 / www.nettog.dk, således at man løbende modtager nyheder og anden information fra PERRON 1 / www.nettog.dk. Denne service kan til enhver tid tilmeldes og frameldes som man ønsker.

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Max Larsen, via mail på info@nettog.dk - Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

 

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk


Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr


 

Handelsbetingelserne er senest opdateret den 1. maj 2022

 

 

Standardfortrydelsesformular

Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende

Hent fortydelsesformular